joi, 8 aprilie 2010

Este rusinos sa faci munca voluntara?

Pe plan european voluntariatul se face pe scara larga,la noi insa din pacate este pe cale de disparitie.Implicarea intr-o munca voluntara tine de dezvoltarea fiecarei persoane,dupa parerea mea.
Cu ani in urma am avut norocul sa o cunosc pe doamna Alexe sa o aleg sa mi fie invatatoare.Pe langa faptul ca s-a dovedit a fi un pedagog bun era si o femeie cu suflet,lucrand ca voluntara cu micutii copii orfani ,era implicata in campania "Salvati copiii!"Vorbesc la timpul trecut deoarece din pacate a murit anul trecut .Am admirat-o foarte mult si am invatat multe lucruri .Este important sa vezi ca esti apreciat mai ales cand te faci folositor cuiva care are nevoie.Din cate am vazut si citit omul functineaza pe recunoastere si recompensa ,dar de multe ori munca este dispretuita si de aceea devenim ridicoli in cautarea recompensei materiale.
Daca s-ar mediatiza mai mult munca de voluntariat poate ca fiecare om ar alege sa se faca util intr-un moment.Nu este atat de greu sa dedici cateva ore din timpul tau sa te joci cu micutii copii abandonati sau sa ingrijesti batrani,sa aduni deseuri din locuri publice si multe alte exemple.
Tind sa cred in vorba aceea.."Omul are doua maini:sa adune hartii cu una si cu cealalta sa aiba grija sa nu-i pice coroana"
Citim deseori in ziare despre tot felul de asa zise vedete cunoscute doar prin scandaluri dar rareori de campanii de voluntariat,campanii ecologice.
Imi place munca in echipa si de cate ori am ocazia particip la munca voluntara.
Este rusinos sa faci munca voluntara?

8 comentarii:

  1. cine a zis ca este o chestie rusinoasa? din contra e foarte bine sa te implici in astfel de chestiute...da foarte bine la cv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! :*
    Si eu sunt voluntar la AJSPT Botosani - Asociatia Judeteana Sportul Pentru Toti Botosani,si nu e rusinos.e chiar foarte tare.NUmai nebuni pe acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  3. NU e rusinos , e frumos ..din pacate suntem prea prinsi in propriile noastre probleme ca sa mai facem fata si altora din exterior!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este rusinos.. este un lucru f frumos si poate fi chiar si distractiv:D cu totii ar trebui sa acordam putin din timpul nostru liber ptr a ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e rusinos..este f frumos si poate deveni si distractiv. Cu totii ar trebui sa acordam putin timp actului de voluntariat, sa ajuti este cu siguranta un lucru bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este deloc rusinos, dar ce ma oftica pe mine cel mai mult e faptul ca unii au o mandrie prea mare..si iti dai seama :) Eu am facut voluntariat la strans frunze din parcul dendrologic si chiar mi-a placut;mai o gluma , mai un sac de frunze'n cap si tot asa :D

    RăspundețiȘtergere