miercuri, 26 mai 2010

Ganduri...
















Mai am un an pana la euforia trecerii bacului.Gandindu-ma la absolventii de liceu din anul acesta ma cuprinde groaza.Profesorii in loc sa fie buni indrumatori pentru elevii care dau bacul , se gandesc la greva generala la care vor participa.Sunt constienta ca au dreptate dar la elevi nu stiu cine se gandeste.In fine ... prea multa bataie de cap care nu se mai sfarseste.
Cineva mi-a sugerat sa ma gandesc serios si sa ma orientez spre o facultate din alta tara.Initial mi-am zis nu categoric intrebandu-ma ce sa caut eu asa departe dar cred ca ar fi o solutie buna.
Avand in vedere personalitatea mea trebuie sa ma informez foarte bine ca sa imi dau seama daca pot face fata in primul rand stilului de viata din tara respectiva .
Programe de studiu sunt in Olanda, Marea Britanie ,Germania Finlanda si nu numai ,chiar mi-as dori sa obtin o bursa de studiu; cel putin stiu ca este un vis realizabil.
Mi-ar place sa cunosc indeaproape o alta cultura , sa experimentez un alt sistem de invatamant si eventual sa imi testez capacitatea de adaptare .
Visez cu ochii deschisi , lucru care imi place la nebunie.De multe ori imi doresc lucruri care initial mi se par greu de atins dar norocul nu ma paraseste.Asa ca nu se stie niciodata... trebuie sa ne dorim mai mult ca sa avem mai mult si sa nu ne multumim cu putin ca sa nu avem prea putin.

6 comentarii:

  1. Succes si sper sa intri acolo unde ati doresti.
    App...vezi ca ai o leapsa de la mine ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt de parere cu cei care te sfatuiesc sa apuci spre alte meleaguri . Daca as fi in situatia de a fi in clasa a -12-a cu siguranta as aplica la o Facultate afara . Insa e strict alegerea ta . Si ca sa fiu si eu in ton cu Waly , ai o leapsa 'mica' si la mine pe blog;)

    RăspundețiȘtergere
  3. burse si alte lucruri interesante gasesti aici : https://www.jobmate.ro/web/display/development/overview?&type=s eu te susutin din umbra.
    aaa! mai sunt si bursele oferite de Dan Voiculescu. la fel super faine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult noroc si succes in drumul pe care ti-l alegi in viata , iubita mea ! :X :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes! O sa ai nevoie :D
    Si eu ma gandesc sa merg undeva in strainatate..unde vreau eu sa merg am 2-3 factori care deja ma ajuta :) Dar cum drumurile se pot intersecta :)...

    RăspundețiȘtergere
  6. In conditiile in care nici macar o universitate din Romania nu este in top 500 iti recomand din tot sufletul ca daca ai posibilitatea sa iti iei zborul spre alte meleaguri...

    RăspundețiȘtergere