joi, 10 iunie 2010

Vacanta de vara

















Vacanta de vara este asteptata cu sufletul la gura de toti elevii de la cel mai mic la cel mai mare .

Astazi ne-a incheiat mediile si pentru prima data de cand am intrat la liceu sumt multumita de media care mi-a iesit pentru ca de cele mai multe ori am fost neindreptatita , in fiecare an s-a gasit cate o profesoara sa-mi strice media , chiar daca media generala era peste 9 ar fi fost corect sa primesc note pe ceea ce stiu nu pentru o toana a unei profesoare .Nu stiu daca vi s-a intamplat sa uitati manualul acasa si sa luati un 3 :| ... in fine important este ca mi-a iesit 10 semestrul acesta.
Acum , cand mai sunt doua zile oficial de scoala ma gandesc la primele zile de vacanta .Nu mi-am facut inca un grafic de desfasurare , cert este ca voi incerca sa ma relaxez, sa merg la plaja ,sa ma plimb ,sa ma odihnesc pentru a fi fresh pentru noul job pe timp de vara .
Pentru mine vacanta de vara nu inseamna numai distractie si plictiseala ci si o modalitate facila de a face bani (cat de putini ar fi...conteaza).
In vara aceasta voi lucra la Betty ice cu un program redus , avand timp si de plaja :D ; inca nu stiu sigur locatia :Neptun sau Venus , iar salariul este destul de atractiv .
Vara trecuta am incercat ceva mai dinamic , un job intr-un market dar efortul era prea mare dupa numai o saptamana.Initial parea usor si faptul ca sunt eleva teoretic facea diferenta
de celelalte angajate dar practic nu a fost asa motiv pentru care am renuntat .
Nu-mi pare rau ca am incercat pentru ca doar experimentand imi dau seama ce job mi se potriveste si ce nu.
In vacanta de vara dupa terminarea clasei a IX a,in urma cu doi ani am lucrat la un magazin cu jucarii si a fost super din toate punctele de vedere.Dar cel mai frumos a fost cand am cheltuit banii munciti de mine .Ce satisfactie mare ai cand iti cumperi ceva din primii bani pe care i-ai castigat in viata ta!:D
Sunt avantajata de faptul ca locuiesc la mare , nu stiu daca si ceilalti din restul tarii au la fel de multe oferte de job .

14 comentarii:

  1. Iti urez o vara linistita si lipsita de incidente . pup

    RăspundețiȘtergere
  2. pe 28 sunt la mare, poate ne intalnim "accidental" la plaja.. un fel de blogging sun meeting :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. esti cu adevarat o norocoasa. mai ales ca s-a deschis sezonul...cred ca ai multe oportunitati.
    cunosc senzatia de ati cumpara ceva din primii tai bani munciti.
    felicitari si vacanta placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooo da! Mult succes cu job-ul. Poate iti fac o vizita sa imi dai o inghetata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. S-ar putea sa vin si eu pe la mare sa lucrez ceva...s-ar putea..:)
    Si..vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru media din acest semestru si pentru faptul ca vrei sa lucrezi... putini tineri de varsta ta vor sa-si castige propriei lor bani. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pt 10 si ma bucur tare mult ca gandesti asa si ca muncesti de mica .. si eu am avut mereu satisfactie cand am cheltuit banii munciti de mine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bia yo sper sa fie ok acolo la Betty ...si vezi sa nu exagerezi cu inghetata...stiu eu cat de mult iti plac dulciurile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru medie si succes in tot ceea ce ti-ai propus si vrei sa realizezi.
    Succes si cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Bogdan : Da am inceput de 3 zile :D

    RăspundețiȘtergere