marți, 6 aprilie 2010

Mergand cu trenul

Am fost in vacanta de Paste la strabunici , am ales sa merg cu trenul si astfel am remarcat cat timp ai sa gandesti atunci cand nu poti face nimic decat sa astepti.Am comparat calatoria mea cu trenul cu o multitudine de ganduri ale omului asezata in imaginarul tren al vietii. Frenezia peisajelor inverzite si a dealurilor ondulate ma duce cu gandul la visele si sperantele oamenilor.Mi -am dat seama cat de dureros este modul in care traim, asteptand trenul vietii pentru a ajunge la destinatie ni se intampla sa ne urcam din greseala intr-un tren in care nu ar trebui , n-am vrea sa ne aflam dar uneori ne dam seama si sarim din mers, alte ori mergem pana la destinatie si realizam k am gresit.
Paradoxal , un tren pierdut ne poate ajuta mai mult decat credem . Ne dezvaluie si alte laturi ale vietii , ne provoaca sa descoperim noi solutii la problemele care ne framanta, ne face mai puternici … uneori, dupa o vreme, se intampla sa realizam ca trenul pe care il pierdusem nu era trenul nostru si ca ne-ar fi dus la o destinatie gresita. In viata putem pierde multe trenuri:ratarea admiterii la facultate, o alegere profesionala neinspirata, renuntarea la persoana care v-ar fi facut fericiti …
Voi ati pierdut vre un tren?

5 comentarii:

  1. super postare!! mi-a placut maxim....si ..daca am pirdut vreu tren? nu stiu exact, dar am un sentiment ca ma aflu in vagonul perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai mers cu trenul de ceva timp. Dar de fiecare data imi face placere. Si eu mai confortabil deoarece ai posibilitatea sa te mai misti,nu doar sa stai teapan intr-un scaun pana la destinatie.
    N-am pierdut nici un tren..dar nu prea imi doresc sa se intample :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos post intradevar , imi amintesc ca si eu gandeam multe in cele 12 ore petrecute in trenul care ma ducea la bunici.Nu pot spune ca am pierdut un tren caci poate alegand alt tren in care sa urc mi-a dat o altfel de sansa si o altfel de viata. Eu uneori ma gandesc ce ar fi fost in celalalt tren daca m-as fi urcat in el , si cum ar fi fost viata in celalalt tren ..cine stie ..

    RăspundețiȘtergere
  4. De pierdut nu am pierdut trenuri...dar le-am cam gresit. M-am urcat in alte trenuri , m-au dus spre alte destinatii. Dar cum se zice: Din greseli inveti, sper ca pe viitor sa nu mai gresesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar atunci cand nu ai ce face iti mai ramane doar sa te gandesti.. la tot, la viata ta la ce iti aduce bun si ce nu,atunci cand mergi cu trenul ai mereu timp sa-ti pui gandurile in ordine si cateodata o plimbare cu trenul paote fi benefica.

    RăspundețiȘtergere