duminică, 11 aprilie 2010

Premiu


Am primit premiul cu cateva indicatii:
1. Sa postezi premiul.
2. Sa spui din partea cui este oferit.De dna. Veronica
3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
Pai...ofer premiul celor care se declara prietenii mei ;))
4. Sa afisezi linkul lor. realbadpisi ,Cris-Mary ,Cassy ,Waly ,praf de stele
5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac
1.sa citesc
2.sa-mi pierd timpul pe net(uneori chiar util)
3.sa ma plimb cu rolele
4.rasaritul si apusul soarelui
5.marea
6.sa fiu rasfatata :">
7.prietenul meu
8.shopping-ul :))
9.culoarea roz
10.muzica(Linkin Park)


9 comentarii:

  1. Multumesc :), ai si tu in premiu la link-ul postat vineri :) :http://www.cris-mary.com/?p=503
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, tipul pe net ni-l pierdem cu cel mai mare folos, ca suntem femei moderne. Alea de la coada sapii nu stie partea utila a internetului :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. LP fan huh? Frumos. Albumele mai vechi mie personal imi plac cel mai mult. Alea, si proiectu' lui Shinoda cu Styles of Beyond, Dj Green Lantern and so on.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai si scos din lista de bloguri? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. care e piesa ta preferata de la LP?

    RăspundețiȘtergere