duminică, 8 august 2010

Punct si de la capat

Trecerea brusca de la o relatie la alta fara sa existe un interval in care sa traiesti singur , nu este vazuta cu ochi buni.Stiu ca ai nevoie de o anumita perioada de purificare a starilor emotionale fata de persoana cu care ai avut o relatie si de care te-ai despartit si apoi sa incerci sa cunosti o alta persoana . Teoretic suna ok , dar practic?
Constienta fiind de aceste lucruri dupa o luna de la despartirea de fostul prieten( am fost impreuna aproape 2 ani) am cunoscut un baiat care mi-a trezit un oarecare interes (desi imi propusesem sa nu mai accept pe nici unul in viata mea ) a fost un feeling ,chimie ...nu stiu ceva de genul...
Dupa cateva discutii , am iesit de cateva ori , am vorbit diferite lucruri si oarecum ne-am apropiat unul de celalalt .In momentul de fata intre noi s-a format un "sambure" de admiratie si atractie fizica .Daca acest" sambure "se va dezvolta sau se va usca ,ramane de vazut .
Nu am vise ,nu am dorinte legate de acest baiat ci doar ma bucur de momentele pe care le petrecem impreuna .Putem fi prieteni pentru putin timp sau poate mai mult...cine stie...?!?
In urma postarii mele poate ca unii dintre voi ma veti judeca sau chiar blama pentru ca nu am asteptat sa las sa treaca perioada despre care am mentionat mai sus si mi-am permis sa accept pe altcineva in viata mea .Nu caut acum sa ma justific sau sa ma scuz dar intotdeauna imi place sa fac ce simt chiar daca imi asum si riscuri si faptul ca scriu despre aceste lucruri ma ajuta sa ma eliberez de unele resentimente .
Consider ca o data incheiata o relatie trebuie sa ingrop trecutul acolo undeva in sufletul meu fara a regreta ceva .Poate ca suna a egoism dar pentru mine perioada de "amortire" a fost cam o saptama dupa despartire, apoi am inceput sa ma simt relaxata , intr-un echilibru cu mine insami si foarte optimista cat priveste viitorul .
As prefera ca si fostul meu prieten sa se simta cel putin la fel si fiecare dintre noi sa ne continuam drumul separat fara a ne invinovati sau arata cu degetul , dar depinde de el ce isi doreste .
Acum ma preocupa evolutia"samburelui" si cu siguranta voi mai scrie despre el. :D

6 comentarii:

  1. nu cred ca exista o regula pe undeva ..cum ca ar trebui sa treaca x timp de la despartire....totul tine de ceea ce simti tu..
    Din contra .. cred ca este mult mai sanatoasa atitudinea ta... ce vroiai sa faci? sa stai cateva luni ..1 an ca asa se cade? si eventual sa in tot acest timp sa te dai cu capu' de pereti ca s-a terminat.
    Astept noi informati despre "sambure" :p

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu pe cineva care dupa o relatie de vreo 9 luni, a ramas si s-a jeluit[daca mi-e permis cuvantul] aproape un an jumate. eu nu cred ca e sanatoasa atitudinea asta.

    batranii stiau ce zic atunci cand afirmau ca:" doar o dragoste poate face uitata alta dragoste".

    si asa e. in final, inlocuim vechiul cu noul. scoatem amintirile vechi si umplem locul cu altele noi. e doar un recycle bin mai mare.

    iti doresc ca samburele sa moara si din el sa inmugureasca ditamai copacul. daca e posibil seqoia:D ca nu stiu daca este vreun altul mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu stiu de vreo regula .. am trecut si eu prin asta .. nu regret nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De judecat nu cred ca are nimeni dreptul sa de judece... la urma urmei e viata ta si faci ce vrei cu ea...

    Insa parerea mea sincera este ca nu ai cum sa iubesti din nou atat de repede... fie ceea ce simti acum e doar nevoia de a fi protejata, iubita, admirata, etc, fie dragostea fata de fostul prieten disparuse de mult si in ultimul timp ce v-a tinut impreuna a fost doar obisnuinta.

    RăspundețiȘtergere
  5. deocamdata nici nu este vorba despre iubire...suntem in perioada de cunoastere ...socializare ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Regreti poate doar atunci cand iti dai seama ca lucrurile ajung in acelasi punct. Si mai ales cand lucrurile depin prea putin de tine... si de ceea ce poti face tu; mai mult de ceea ce face celalalt. Cu totii trecem prin asta probabil... la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere