joi, 5 august 2010

Ziua mea

Din pacate am neglijat putin blogul , din cauza ca lucrez si asta imi ocupa foarte mult timp.
De curand ,mai bine zis pe 1 august am implinit 18 ani .Mi-am dorit de mult sa vina si aceasta zi pentru ca am trecut prin anumite situatii dezavantajoase pentru mine doar pentru ca nu eram majora .E greu e suportat cand te simti capabila si in acelasi timp responsabila sa faci un lucru dar te impiedica faptul ca esti minor .
Am avut parte de o aniversare asa cum mi-am dorit si de cadouri peste asteptarile mele .Am inceput vineri seara in club cu prietenii ,am continuat sambata seara cu o petrecere cu familia si cateva prietene ,iar duminica ziua oficiala in care am devenit majora mi-am dedicat-o doar mie :D la Aqua Magic cu o persoana draga .
Acum dupa ce am implinit 18 ani nu cred ca vor fi schimbari majore in viata mea chiar daca ma voi maturiza incet , incet de-a lungul anilor , firea mea copilaroasa nu o va putea schimba nimeni.
Imi place sa fiu alintata , rasfatata ca un copil si daca ignoram latura spontana si jucausa a sufletului nostru cred ca viata ar fi prea dura .
Va las sa savurati si voi macar cu privirea din tortul meu :D

5 comentarii:

  1. La multi ani leoaico. Sa fi ifericita si tot ce iti doresti. Bun venit in randul celor majori.
    Nu cred ca te schimba foarte mult faptul ca esti major.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani.

    aaaam doar 18 ani, sunt nebuuun, iubesc si nu am bani :>.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi ani traiasca ! Sanatosi si fericiti , cu multa iubire si lucruri bune!

    RăspundețiȘtergere