duminică, 11 iulie 2010

Relativitate


Nimic nu-i uneste mai mult pe oameni ca relationarea , intelegerea ,comunicarea si socializarea intre ei .Datorita schimbarilor materiale si spirituale din viata oamenilor multi dintre ei nu mai au timp , vointa , si interes de a interactiona cu ceilalti .
Ma simt onorata sa primesc pareri sincere la articolele postate pe blogul meu ( poate ca unele sunt lipsite de sens , logica ... habar n-am ,stiti ca mintea omului e vasta ... cu bune si rele :)) )
Formarea omului pana la urma se invata nu se mosteneste .
Unele din problemele despre care am scris ma preocupa personal mai mult sau mai putin , insa orice parere sincera a celor ce citesc blogul meu sau orice explicatie ajuta la gasirea sensului unor cuvinte ,situatii , fapte si chiar la cunoasterea de sine .
Multumesc in special lui Bogdan Epureanu pentru parerile sincere ,sfaturile pe care mi le-a dat si totodata pentru rabdarea care a avut o scriind mai mult decat ma asteptam , deasemeni si celorlalti care au avut un cuvant de spus (scris :)) ).
Intotdeauna admir si apreciez persoanele mai mari ca varsta ,ca intelpciune ,care iau in seama pe cei mai mici ,care nu au aceeasi maturitate ca si ei si nu se considera in superioritate doar pentru faptul ca au crescut , au invatat ,au evoluat si nu considera o pierdere de timp de timp impartasind ideile dand sfaturi indiferent de varsta, inaltime ,culoarea pielii, nationalitate etc.
Acestea fiind spuse sau ma rog ... scrise , astept in continuare sfaturile si parerile voastre ! :*

6 comentarii:

  1. Sfatul meu este să....două!
    Îi bun bre ce faci tu aici,îi bun :)
    Keep it like this.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiri multumiri , da cadourile pe cand? :)) Haha! Ai grija de tine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistita binaca, chiar nu ai de ce sa-mi multumesti; imi place cum scrii si vin aici cu drag. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnişoara Bianca,aveţi un premiu la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi ca vlad asta e un spammer; posteaza mesajul asta pe toate blogurile.

    RăspundețiȘtergere